29.10.10

Početak po bezbrojiti put

"Groznica ljetne večeri" je, kako ste i mogli pretpostaviti, je skinuta sa dnevnog reda. Zabilježio sam sve do kraja sedmog mjeseca. Preostaje još jedino kolovoz. Nalazi se na tajnoj lokaciji mojega hard diska. U folderu "piskaranja". Namjeravam izdati to.
I namjeravam se vratiti aktivnom bloganju (ovaj puta to doista namjeravam). I, kao znak da doista to mislim objaviti ću online, u par nastavaka, jednu priču koju sam u trinestak strana zapisao u proteklih trinaestak dana. Ideju za to sam imao već dulje vrijeme, samo se nikako nisam natjerao na zapisivanje. Pa eto, natjerala me ideja da bi se to i kratkim/srednjemetražnim filmom dalo ostvariti.
A poslije, vidjet ćemo. Prvi dio priče kroz dan-dva-tri.
I za one koji ne znaju - upisao sam MA studij. Neočkivano. Zapravo neočekivano potpuno opisuje sve što se događalo od početka srpnja pa sve do danas. Neka i potraje.

2 comments: