3.11.10

Te amo 4#

8
Tri ujutro je.
Naomi si stavlja sjajilo na usne. Gleda se pred ogledalom na stoliću sa nakitom. Na krevetu sjedi Helen, njezina najbolja prijateljica. „A Gina luda... Jučer smo nakon predavanja otišle na taj neki tulum kod onoga Jimmya...“ – Naomi ju pogleda – „...a znaš ga sigurno. Među smjena. Opaljen lik. E uglavnom Gina ti se bacila u naručje nekom idiotu iz dnevne šifte. To si trebala vidjeti.“ Naomi ne odgovori. Završi šminkanje. Našprica se parfemom, kojeg ubaci u torbu, te se okrene prema Helen. „Pičko. Jebeno izgledaš“ – prokomentira Helen Naomin izgled. Naomi joj namigne.

U autu, kojeg Helen vozi, staju ispred kuće. Na stražnja vrata ulazi Gina. „Cureeeeee!“ – pozdravi ih entuzijastično čim je ušla.
Voze se i pričaju. Gina govori o jučerašnjem iskustvu sa nekim neznancem iz dnevne šifte. Govori kako joj je to prvo i zadnje iskustvo, jer je bio nadasve očajan. „Nema jebene šanse da se ikada pohvatam sa nekim takvim. Dnevna šifta jednaka je katastrofi.“

Auto parkiraju ispred bara. Izlaze, te kreću prema ulazu u bar, a na čijim vratima stoji oznaka „noćna smjena“. Ulaze unutra.
Bar je relativno popunjen. Nema glazbe. Ljudi piju i pričaju. Uz sam kraj, uz stakla, sjele su Gina, Helen i Naomi. „Nedostajala si nam“ – kaže Gina i pogleda prema Naomi. „Da, čudno je opet biti u gradu. Tu sam već tjedan dana ali i dalje mi je sve čudno“ – prokomentira Naomi i uzme gutljaj čiste vodke. „Godina dana je puno. Uostalom, tko se ne bi privikao na Europu i tamošnji život.“ – kaže Helen. „Ja kad sam ono preko ljeta bila... Fenomenalno. Imam osjećaj da je noćna smjena tamo puno zabavnija nego ovdje“ – izjavi Gina. Naomi gleda kroz prozor. Prema cesti. Čini se odsutnom.
„Kada se otvara klub? U šest?“ – pita Helen. „Pa, ako idemo u Nevermind...da u šest.“ – odgovori joj Gina. „Ja sam za Nevermind“ – kaže Helen. Gina se složi. „Meni je svejedno. Samo da se napijem i naplešem. To mi je i više nego potrebno“ – kaže Naomi. „U to ime, cure...kao i Naomin povratak među nas“ – digne Gina čašu i nazdrave.

9
Klub. Glasna glazba. Sve je prepuno ljudi.
Thierry i Norah plešu. Thomas je na šanku sa Marcom. Prilazi im Hannah, brineta sa zelenim očima. „I mislila sam da ću te sresti ovdje“ – kaže Marcu. Thomas ju pogleda: „ostavljam vas“ i ode zajedno sa čašom svojega pića. Marc gleda ispred sebe. Polagano ispija svoju vodku. „I, nemaš ništa za reći?!“ – Hannah ga pogleda, a Marc šuti. „Ja stvarno ne vjerujem. Zar se tako prokleto teško javiti?! Odgovoriti na poziv?!“ – i dalje ona inzistira.
Marc spusti čašu na šank. I dalje ju rukom drži. Polagano se okrene prema Hanni: „si završila ili...?“. Hannah: „Marc, ti si takav idiot. A ja još veća budala što sam te trpila“, kaže mu i okrene se te ode od njega.
Marc ostane sam na šanku. Konobaru pokaže da mu natoči još jednu čašu vodke. Promatra situaciju oko sebe u zrcalu iza šanka. Primijeti jednu curu koja se kreće, koja prolazi iza njega. Pogleda ju u oči. Naglo ga glava zaboli. Lijevom rukom se uhvati za glavu. Bol se pojačava. I prestane. Pogleda u ogledalo iza šanka. Cura je nestala. Okrene se i pogleda iza sebe. Glavom mu prođe film: plava cura, u crnoj haljini pripijenoj uz tijelo hoda podijem i gleda prema njemu. On ju poznaje. Klub je drugačiji. Marc zna gdje je. Nije ovaj u kojem se sada nalazi. Bol se ponovno pojavi. Marc čuje glas: „gospodine vaša vodka.“. Marc se okrene prema šanku „ispričavam se, mislio sam da sam vidio nekoga“ – krene vaditi novčanik da plati vodku.

10
Naomi se ustane od stola. Helen i Gina polagano krenu prema izlazu.
Ulaze u auto. „Nevermind?“ – pita Helen koja vozi. „Da“ – slože se Gina i Naomi.

U klubu, Marc prilazi Thomasu koji pleše, te ga odvlači sa strane. „Ajmo odavde.“  - predloži mu Marc. „Gdje?“ – pita Thomas. „U Nevermind.“ – kaže Marc. „Jesi ti pijan?“ – Thomas će. „Ne. Ajmo u Nevermind. Ovdje je trulo.“ – inzistira Marc. „Marc nemoj se zajebavati. Ako aludiraš na to što sam sinoć poševio noćnu...“ Marc ga prekine: „Ne. Ozbiljan sam.“
Thomas ne zna što bi rekao. Gleda u Marca par sekundi, a onda mu kaže: „Marc ti si ili pijan ili si prolupao. Koji kurac ćemo tamo?! Sa noćnima, nemoj me zajebavati. Saberi se. Uostalom, nisam toliko lud da odem u samu oazu noćnih“. Thomas se vrati na podij plesati.
Marc odlazi prema stolu gdje sjedi Thierry. Marc sjeda do njega. „Soliraš?“ – pita ga Marc. „O pa di si ti?! Mislio sam da si ponovno nestao negdje.“ – odgovori Thierry. „Ovoga... Norah ima prijateljice iz noćne ako se ne varam?“ – pita Marc. Thierry pogleda Marca: „da. Zašto?“ „Nađemo se ovdje za pola sata. Budi sa Norom, jer idemo negdje“ – Marc se ustane i krene prema šanku.
Na šanku kupuje bocu vodke. Uzme par gutljaja i krene sa bocom preko podija. Probija se kroz ljude koji plešu. Dolazi do Thomasa. Krene plesati sa Thomasom. Uzima gutljaj iz boce vodke i daje bocu Thomasu.

Naomi, Gina i Helen hodaju ulicom. Zamračena je. Pred njima se naziru velika vrata. Muzika se lagano čuje. Dolaze do vrata i ulaze unutra. Daju dokumente zaštitarima koji ih puštaju da uđu.
Tri cure se penju kamenim stepenicama. Dolaze do garderobe. Muzika je sve jača i jasnija. Ostavljaju svoje kapute u garderobi. „Ovdje je sve isto ostalo“  - kaže Naomi. „Pa nisi puno propustila. Nevermind je i dalje najbolji klub na svijetu“  - kaže Gina. Helen im priđe. „Cure, ajmo. Ova večer je naš novi početak“ – Gina primi vrata i uđu u klub.

Marc, Thomas, Thierry i Norah hodaju prema autu. Thomas sa sobom nosi bocu. Dere se. Dobacuje uvrede prolaznicima. „Misliš da je pametno sa njim ići tamo?!“ – pita Thierry. „Ne brini se. Biti će manji od makova zrna“ – siguran je Marc. Norah se ubaci: „mislim da vama uopće nije pametno tamo...jer znaš i sam kakvi su zakoni...“. Marc ju pogleda: „Norah, ne brini se. Nije mi prvi put da idem tamo“.  „Šta?!“ – zbunjeno će Thierry. „Prije nešto više od godinu dana, kada se otvorio klub...“ – započne Marc, a Thierry ga prekine: „i, zašto ja za to ne znam?!“ Marc se nasmije: „pa nije da si se baš pretjerano interesirao gdje idem sa curama kad nisam sa vama“. Norah izvadi mobitel. Pročita poruku koju je upravo dobila i podijeli ju sa Thierryem i Marcom: „Okej. Na popisu smo pod mojim imenom“.

Veliki klub. Pun je. Ljudi plešu. Piju. Pričaju. Smiju se.
Naomi, Helen i Gina na šanku nazdravljaju. Prilazi im Michael. „Naomi! Nisam znao da si se vratila.“ – kaže i zagrli ju. „Ima par dana.“ – nasmije se Naomi. „Idete gdje kasnije ili planirate ovdje biti?“ – pita Michael. „Šta se nudi?“ – pita Gina. „Svašta. Mi možda odemo kasnije na jedan tulum“ – Michael mahne konobaru da im natoči svima rundu.

U klub ulaze Marc, Thierry, Norah i Thomas. Kreću se probijati kroz gužvu ljudi. „Ovdje je nesnosna gužva.“ – kaže Thierry i nastavi kad se uspiju probiti u dio kluba koji je manje prometan – „Marc, planiraš nam sada reći točan razlog dolaska ovdje?“. Marc gleda okolo. Kao da traži nekoga: „znati ćeš na vrijeme sve“. Norah ugleda svoje prijateljice: „idemo do mojih. Tamo su za stolom“. „Ja ću vam se pridružiti ubrzo“ – Marc krene u jednom smjeru, a Norah, Thierry i Thomas u drugom.

Marc prolazi uz šank. Gleda lica ljudi. Pokušava nekoga pronaći. Prolazi pored Gine, Helen i Michaela. Na šank staje pored njih. Naruči si vodku.

Naomi pere ruke u toaletu. Uzdahne i pogleda se u ogledalo. Obriše ruke i izađe.
Izlazi iz hodnika gdje su toaleti i hoda prema šanku. Probija se kroz ljude. Pleše se svugdje. Naomi, par metara ispred šanka, primijeti Marca kako stoji na mjestu gdje bi trebale biti Gina, Helen i Michale, kojih nema. Naomi stane. Gleda u Marcova leđa.
Marc neprestano gleda oko sebe. Okrene se. Primijeti Naomi; plavu curu koju je vidio danas ranije večeras. U svojoj glavi. Sada je ona ovdje. Naomi stoji. Marc i ona se gledaju.
Marc kreće prema njoj. Naomi krene prema njemu. Makne pogled i gleda uokolo. Traži Helen i Ginu. Marc zaustavi Naomi. Primi ju za ruku. „Ti...“ – kaže joj. Naomi ga pogleda. I dalje ju drži. „Oprosti?!“ – obrati mu se Naomi. Marc osjeti bol u glavi. Pusti Naomi i primi se za glavu. Čuje zvukove. Svađa. Glasovi su u njegovoj glavi. Zamijenili su glasnu muziku u klubu: „Ne možete. Kako ćemo to napraviti?! Marc nećemo uspjeti. Odjebi Marc.“ Naomi mu nešto govori. Ne uspijeva razaznati. Naomi krene od njega. Marc krene za njom. Ponovno ju uhvati za ruku i povuće „mi se znamo. Samo ne znam odakle“ – kaže joj. „Koji je tvoj problem?!“ – kaže mu Naomi kojoj prilaze Gina i Helen. „Tko je taj?!“ – pita Gina. „Ne znam“ – odgovori Naomi i krene sa Ginom i Helen. Marc stoji nasred podija i gleda prema Naomi. U tom momentu mu prilazi Thierry: „Marc, moramo ići. Thomas se zakačio i redari su ga izbacili van“.

Naomi, Gina i Helen sjede za stolom. „Tko je onaj bio?!“ – pita Gina Naomi još jednom. „Zaustavio me i rekao da se znamo. Stvarno nemam pojma.“ – odgovori Naomi. „Možda netko iz tvoje prošlosti?“ – ubaci se Helen. „Neki frajer kojega je ovdje u Nevermindu poševila.“ – dobaci Gina. „Cure, znate i same da dobro pamtim ljude.“ – uzme Naomi čašu sa vodkom i ispije.

No comments:

Post a Comment